Προσφορές και ζητήσεις προϊόντων και υπηρεσιών για την καλύτερη ενημέρωση και εξυπηρέτησή σας, ευελπιστώντας να προωθήσουμε με τον τρόπο αυτό επωφελείς επιχειρηματικές επαφές και συνεργασίες…………..
Τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) συγκέντρωσαν 6,5 εκατομμύρια τόνους πορτοκαλιών το 2018. Αυτό ήταν το υψηλότερο επίπεδο παραγωγής από το 2010 και υποστηρίχθηκε από την ιστορική συγκομιδή στην Ισπανία (3,6 εκατομμύρια τόνους πορτοκαλιών ή το 56% )…………
Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στις 24 Δεκεμβρίου 2019 δίνεται παράταση για την αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων, ομόρρυθμων εταίρων και ελεύθερων επαγγελματιών………
Για επιχειρήσεις που προτίθενται να υποβάλλουν πρόταση στη Δράση «Εργαλειοθήκη Ανταγωνιστικότητας Μικρών και πολύ Μικρών Επιχειρήσεων» μετά την 01-01-2020 και πριν την υποβολή των ετήσιων επίσημων φορολογικών εντύπων (Ε3 / Ισολογισμός)…………
Το Επιμελητήριο Ηλείας σας ενημερώνει, μετά από σχετική πληροφόρηση από τη Β8 Διεύθυνση , αναφορικά με την Έρευνα Αγοράς του εμφιαλωμένου οίνου στη Ρωσική Ομοσπονδία………..
Το Επιμελητήριο Ηλείας σας ενημερώνει, μετά από σχετική ενημέρωση από το Γραφείο Ο.Ε.Υ. της Νέας Υόρκης, αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο αγαθών και το ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων και ποτών στις ΗΠΑ……….
Αντίστροφη μέτρηση τεσσάρων ημερών ξεκίνησε σήμερα για την εξόφληση των χρεωστικών υπολοίπων από την τελική εκκαθάριση των εισφορών των ελευθέρων επαγγελματιών και των αγροτών για το έτος 2018………
Επισυνάπτουμε τον σύνδεσμο για το Online ερωτηματολόγιο προκειμένου να αξιολογηθεί το μοντέλο θερμοκοίτισης του προγράμματος INCUBA………..
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019 αποφάσισε την παράταση μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020, της προθεσμίας υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων, στο portal του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (www.oaed.gr), για τη ρύθμιση αποπληρωμής οφειλών δανειοληπτών που χορηγήθηκαν από ίδια κεφάλαια του καταργηθέντος ΟΕΚ………..
Με την ολοκλήρωση του media plan της καμπάνιας “Oh My Greece|Unlock the feeling”, η Marketing Greece κάνει τον απολογισμό της δράσης και καταφέρνει να «αποκρυπτογραφήσει» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα, προβάλλοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν μέσα από ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα ψηφιακής προώθησης…………