Η Παρέμβαση – πρόταση του Πρόεδρου του Επιμελητηρίου Ηλείας σχετικά με τη ανασύνταξη του Λιμενικού χάρτη – Δυναμική λιμενική περιφέρεια με άξονα την Ηλεία…

Η Παρέμβαση – πρόταση του Πρόεδρου του Επιμελητηρίου Ηλείας σχετικά με τη ανασύνταξη του Λιμενικού χάρτη – Δυναμική λιμενική περιφέρεια με άξονα την Ηλεία…

444_F1583444877.jpg

Τι επισημαίνει ο Κ. Νικολούτσος για Κατάκολο – Κυλλήνη και ποιο παράδειγμα αναφέρει στο θέμα της συνένωσης

Την πρότασή του για μια δυναμική λιμενική περιφέρεια στη Νοτιοδυτική Ελλάδα με άξονα ωστόσο τα δύο εθνικού ενδιαφέροντος λιμάνια του Νομού μας, καταθέτει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας κ. Κώστας Νικολούτσος

Με χθεσινή παρέμβασή του, και με αφορμή τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας τελευταία περί συνένωσης λιμένων, ο Πρόεδρος του ΕΒΕ σημειώνει ότι η Ηλεία πρέπει να διατυπώσει την δική της θέση αλλά και να την στηρίξει, εν όψει την ανασύνταξης του λιμενικού χάρτη της χώρας.

Άλλωστε όπως τονίζει, η Ηλεία διαθέτει το Κατάκολο και την Κυλλήνη που κατέχουν κορυφαίες θέσεις στην διακίνηση επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων, γι’ αυτό και είναι λιμάνια μείζονος εθνικού ενδιαφέροντος. Παράλληλα δεν μπορούν να αγνοηθούν και τα αλιευτικά καταφύγια με δυνατότητα τουριστικής ανάπτυξης όπως είναι η Γλύφα, το Παλούκι, ο Άγιος Παντελεήμων και η Σκαφιδιά.

ΜΕ ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ

Ο κ. Νικολούτσος επισημαίνει ακόμα ότι η προτεινόμενη λιμενική περιφέρεια θα μπορούσε να περιλαμβάνει τους λιμένες Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς και Ιθάκης αφού τα αντικείμενα είναι κοινά ενώ και ο επιβατικός – τουριστικός χαρακτήρας τους είναι παραπλήσιος.

Ως χαρακτηριστικό και επιτυχημένο μάλιστα παράδειγμα, αναφέρει την συνένωση έντεκα (11) λιμενικών ταμείων σε έναν Οργανισμό, δηλαδή τον Οργανισμό Λιμένων Ν. Εύβοιας.

Πάντως ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ηλείας υποστηρίζει ότι τέτοια πρόταση μπορεί να τεθεί σε διαβούλευση και με μια σειρά πειστικών επιχειρημάτων να φέρει και τα ανάλογα αποτελέσματα.

Προσθέτει τέλος ότι στην πρόταση του ΕΒΕ είναι στην συνένωση λιμένων να υπάρξει βάση γεωγραφικής συνάφειας, με διατήρηση γραφείου – παραρτήματος σε κάθε λιμάνι, και συμμετοχή στην διοίκηση και σε ότι αφορά το οικονομικό σκέλος. Και για όλα αυτά απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί πάντα η σύνταξη μιας σοβαρής οικονομοτεχνικής μελέτης βιωσιμότητας.

 

Προηγούμενο Αίτημα εισαγωγής ελληνικών τροφίμων από το Κατάρ
28ης Οκτωβρίου & Πλ. Ηρώων,
Τ.Κ. 27100 ΠΥΡΓΟΣ

Επικοινωνία

Ωράριο Λειτουργίας:

Δευτέρα – Παρασκευή:
8:00 πμ – 15:00 μμ

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα μας