Σήμερα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε τον Οδηγό αυτό, ως ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο επέκτασης της εξαγωγικής βάσης της χώρας, αλλά και ενίσχυσης της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας συνολικά.
Στόχος του Οδηγού είναι να εισάγει όλους τους εμπλεκόμενους στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων, αλλά και υπηρεσιών, στις έννοιες και το κανονιστικό πλαίσιο γύρω από τις διαδικτυακές πωλήσεις, προσφέροντας έτσι μία ακόμη διέξοδο στον εξωστρεφή προσανατολισμό, μικρών, μεσαίων ακόμη και μεγάλων επιχειρήσεων.Το 2012, ο τζίρος της παγκόσμιας αγοράς του διαδικτύου ξεπέρασε για πρώτη φορά το 1 τρις δολάρια ΗΠΑ (Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου, Απρίλιος 2013). Στην Ελλάδα, ο τζίρος των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο ανήλθε στα 2,9 δις ευρώ, με την προοπτική να ξεπεράσει τα 3,5 δις ως το τέλος του 2013.
Τα στοιχεία αυτά αναδεικνύουν τη δυναμική της αγοράς του διαδικτύου και επιβεβαιώνουν ότι τα σημαντικά μερίδια που αποσπά το ηλεκτρονικό εμπόριο (e -commerce )στους συνολικούς κύκλους εργασιών των επιχειρήσεων παγκοσμίων (ΟΟΣΑ, Internet Economy Outlook 2012).
Με άλλα λόγια, εντεινόμενος διεθνής ανταγωνισμός, αλλά και η οικονομική κρίση με τον περιορισμό της εσωτερικής κατανάλωσης, ωθεί ολοένα και περισσότερο τις επιχειρήσεις στο να στραφούν στην αναζήτηση αγορών και πελατών εκτός συνόρων.
Την ίδια ώρα, η Ενιαία Ευρωπαϊκή Αγορά σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό εμπόριο και το
ηλεκτρονικό επιχειρείν γενικότερα, δημιουργεί έναν κόσμο ευκαιριών τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους καταναλωτές.
Πολλές φορές όμως στην πραγματικότητα, δεν είναι και τόσο εύκολο να εκμεταλλευτεί κανείς τις ευκαιρίες αυτές. Οι επιχειρήσεις ιδίως πρέπει να είναι ενήμερες για διάφορα θέματα, όπως είναι ο ΦΠΑ, η ηλεκτρονική τιμολόγηση και τα συστήματα διασυνοριακών πληρωμών, η προστασία δεδομένων, η προστασία των καταναλωτών, κλπ. Ειδικά για τους νέους επιχειρηματίες ή για τους νέους που θέλουν να ξεκινήσουν να επιχειρούν, (και οι οποίοι είναι κατά κανόνα περισσότερο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες), ένα από τα πρώτα θέματα που εντάσσουν στα επιχειρηματικά τους σχέδια, είναι η χρήση του διαδικτύου και η διενέργεια πωλήσεων από απόσταση.
ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ
Σχετικά Αρχεία: