Κλαδική Έρευνα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

8_F665180674.jpg

 

 

Η συντριπτική πλειονότητα (95%) των ερωτηθέντων καταναλωτών είναι ευχαριστημένοι από τη συνολική εμπειρία τους ως ηλεκτρονικοί καταναλωτές, δεδομένου και ότι φαινόμενα εξαπάτησης δεν εμφανίζονται συχνά στην πράξη. Aυτό προκύπτει από την κλαδική έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο που πραγματοποίησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, από την οποία προκύπτουν πάντως σειρά ανασταλτικών παραγόντων για την ανάπτυξη του κλάδου, τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από εκείνη των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας που δημοσιοποίησε η Επιτροπή, βασικοί ανασταλτικοί παράγοντες για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών συνιστούν μεταξύ άλλων τα μεταφορικά έξοδα, οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων, η ανησυχία για ενδεχόμενη εξαπάτηση και η απουσία επιλογής πληρωμής με αντικαταβολή.

Πηγή: ΕΒΕΑ

Σχετικά Αρχεία:

Προηγούμενο Digital Europe: 200 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση προτάσεων στη ψηφιακή τεχνολογία
28ης Οκτωβρίου & Πλ. Ηρώων,
Τ.Κ. 27100 ΠΥΡΓΟΣ

Ωράριο Λειτουργίας:

Δευτέρα – Παρασκευή:
8:00 πμ – 15:00 μμ

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα μας